Grundstof
Peter Viskinde Band

For tredje gang gæster Peter Viskinde Kultur- og Forsamlingshuset Emanuel, og denne gang tager han hele bandet med.

Peter Viskinde er manden bag to af dansk rockmusiks største succes'er: Som guitarist og medkomponist i det oprindelige Malurt i starten af 80'erne og som grundlægger, komponist, tekstforfatter og kreativ kraft i Big Fat Snake fra 1989 til 2009.

Albummet "Grundstof" blev udsendt den 20. september 2015. Det er et stærkt nyt album med Peter Viskindes egne kompositioner og personlige fortolkninger af en række klassiske sange. Der har været hundredevis af sange på banen, både hans egne og andres, og resultatet er en statusopgørelse over sange, som har betydet noget helt specielt for ham gennem tiden.

Koncerten bliver optaget til en TV-udsendelse, så der bliver nok kun plads til 80-100 tilskuere. Den der kommer først til mølle, får først malet.

Billetter á 140 kr. sælges herigennem: Peter Viskinde Band billetsalg
Luk vindue