Hjem » Arrangementer » Festbanket med flamencodans, sang og musik

Festbanket med flamencodans, sang og musik

22. sep. 2024 | 15:30 - 17:00

Sammen med lokale korsangere byder flamencodanseren Erika Sanchez og skuespiller og musiker Kai Bredholt fra Nordisk Teater Laboratorium velkommen til en sønderjysk og samtidig også international musikalsk festbanket i Kulturhus Emanuel i Skærbæk søndag den 22. september kl. 15.30-17.00.

Eftermiddagen bliver et sandt festfyrværkeri, hvor korsang med danske højskolesange og mexicanske sange blander sig med flamenco, digte og vestjysk festpolenaise.

Alle er velkomne til denne afvekslende koncert fuld af temperament og livsglæde. Prisen er kun 50 kr. inkl. kaffe og brød.

Festbanket med flamencodans, sang og musik